Voor de meeste 80's en begin 90's kids klinkt de quote van Hannibal van The A-team wellicht wel bekend in de oren:
"I love it when a plan comes together".
Met die gedachte hebben wij ons systeem dan ook ingericht. Wij kunnen kleine aantallen aan, maar zijn ingericht op volume.
Want het laatste waar wij op zitten te wachten, is het opschalen van pakketten die niet juist aankomen, en achterhalen hoe dat precies heeft kunnen gebeuren.
OK. Voordat we te lang van stof worden: Onze werkwijze is simpel en transparant.
Wij verzorgen alleen het ophalen en brengen van webshop bestellingen in Amsterdam.
Tarieven hangen af van een aantal zaken, klik hier voor ons tarief-overzicht.
We hebben onze backend volledig geautomatiseerd, en koppelen onze communicatie-infrastructuur en verzendsysteem naadloos via API's aan jouw e-commerce omgeving.
Hoe dat werkt zie je hieronder.
Eigenlijk 'net als normaal'. In de omgeving van je webshop (of je betaalprovider) vindt de transactie plaats.
Wij hebben onze eigen verzendservice ingericht. Voeg in de back-end Geen Stress Amsterdam toe aan je opties. Mocht je niet over een developer beschikken, dan helpen wij je hierbij. Onze software is in ieder geval te integreren bij Magento, Shopify, Squarespace, Wordpress. Ook kun je via je klantportaal CSV bestanden uploaden.
Via API worden adressen naar ons verzendsysteem doorgestuurd. Nog net één stap daarvoor vindt een controle plaats via onze server.
Zo bekijken wij of het adres wel daadwerkelijk in ons servicegebied bevindt. Als dat zo is, dan wordt de order in ons systeem aangemaakt.
Op het moment dat een bestelling bij ons systeem binnenkomt, heeft deze nog geen status.
Als alle bestellingen van de dag binnen zijn gekomen, worden de routes opgemaakt.
Wanneer de bestelling daadwerkelijk aan een koerier is toegewezen, start de communicatie vanuit Geen Stress Amsterdam met de ontvanger van het pakketje (jouw klant).
Onze systemen zijn grotendeels geautomatiseerd maar áltijd persoonlijk.
Wij benaderen ontvangers van pakketjes altijd via geautomatiseerde mailberichten (wanneer we onderweg gaan, en bij aflevering). En daarnaast via Whatsapp.
Zo zorgen we ervoor dat in 99 van de 100 gevallen we in één keer kunnen afleveren.
Kind kan de was doen.